Ansøgningsfrist: UDLØBET
De tilbyder dig muligheden for at blive nærmeste personaleleder for cirka 15 medarbejdere tilknyttet 3., 4. og 5. årgang. Du vil spille en central rolle i ledelsen af deres ”inkluderende fællesskaber” og samarbejde med tilknyttede vejledere og ressourcepersoner. Desuden vil du indgå i et stærkt, professionelt, humoristisk og psykologisk trygt ledelsessamarbejde.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
De er en arbejdsplads, hvor værdier som åben dialog, respekt, ansvar, faglighed og udvikling er fundamentale. Der er en nærværende ledelse, som fungerer som en god sparringspartner i det daglige. Der arbejdes efter et fast årshjul med møder hver 14. dag, hvor hvert team kan arbejde dedikeret med udviklingsplaner og pædagogiske mål. Du vil arbejde sammen med engagerede og professionelle kolleger.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
De kan tilbyde dig 11 varme, venlige og rummelige kollegaer, både nyere og ældre. Der er et arbejdsfællesskab præget af høj faglighed, der konstant arbejder målrettet på at skabe de bedst mulige rammer for det gode børneliv. Du vil have mulighed for indflydelse på både din egen og den fælles pædagogiske praksis.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Den ene ledige lederstilling har personale- og pædagogisk ledelse af mellemtrinklasser med tilhørende SFO-tilbud. Den anden stilling er konvertering af en midlertidig stilling til en fast stilling. Denne stilling har personale – og pædagogisk ledelse i indskolingsklasser. Dog skal du kunne se dig selv ift. alle klassetrin, da der ad åre vil kunne ske ændringer ift. fordeling af ledelsesopgaverne.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
De tilbyder et inspirerende arbejdsmiljø i smukke og naturskønne omgivelser. Der er en dedikeret og reflekterende arbejdskultur, hvor forskellighed ses som en styrke. Du vil have mulighed for at være med til at udvikle pædagogiske tilgange og metoder, og du vil opleve en nærværende og anerkendende ledelse samt daglig sparring fra engagerede kolleger.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
De tilbyder et job i et fagligt stærkt miljø med fokus på kerneopgaven, ledelse, en positiv og uformel tone og en høj grad af samarbejde. De arbejder ambitiøst med faglig og organisatorisk udvikling i tråd med driftsområdets Fælles Faglige Strategi og de forsøger hele tiden at forbedre vores indsats. De vægter højt, at alle ledere får mulighed for at være med til at præge udviklingen og samarbejdskulturen i centeret.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Som pædagogisk leder får du ansvaret for den pædagogiske praksis i institutionen. De tilbyder en særlig institution, der ud over indbydende fysiske rammer har en engageret og samarbejdende personalegruppe, der virkelig vil børnene, hinanden og dig som vores nye leder. Du får gode lederkollegaer, et lederteam og en dagtilbudsleder, som kan give dig sparring på stort og småt.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
De tilbyder en kompetent og engageret personalegruppe, søde børn og familier og et lederteam i Harlev dagtilbud, der støtter og inspirerer hinanden. Som pædagogisk leder har du ansvaret for den pædagogiske praksis i institutionen. Din primære opgave er at skabe rammer og forudsætninger for det pædagogiske arbejde med børnene gennem klare mål, organisering af arbejdet og faglig sparring og feedback til dine medarbejdere.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Som deres nye lederkollega bliver du del af et godt og velfungerende lederteam, hvor de sparrer med og lærer af hinanden. Den psykologiske tryghed er stor og lige nu arbejder de med deres fælles identitet som ledergruppe. Derfor ser de frem til at høre dine input og observationer. De har forskellige fagligheder og baggrunde, der skaber en synergi hvor de spiller hinanden gode.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Børnehuset Skoven er en integreret daginstitution normeret til 20 vuggestuebørn og 28 børnehavebørn. Som pædagogisk leder i Børnehuset Skoven har du ansvaret for den pædagogiske praksis i institutionen. Din primære opgave er at skabe rammer og forudsætninger for det pædagogiske arbejde med børnene gennem klare mål, organisering af arbejdet og faglig sparring og feedback til dine medarbejdere.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Det gode fællesskab og samarbejde er et kendetegn for personalegruppen i Perlen. De har kerneopgaven og børnene i centrum, men også gode kollegaer, som er der for hinanden. De kender hinandens kompetencer og sætter gerne hinanden i spil med det, de er gode til – om det er krea, sansemotorik eller bål på legepladsen. De har et tæt og konstruktivt samarbejde med forældre.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Det er en arbejdsplads, hvor de prioriterer kvalitet og udvikling. Der er en arbejdskultur, hvor de er nysgerrige på nye og bedre måder at udføre arbejdet på. Der tilbydes løbende supervision og efteruddannelse inden for fagområdet ASF. Der er en grundig introduktion til Habitus, deres arbejdsgange, pædagogiske tilgang og organisation. Du får daglig sparring fra dine engagerede kolleger og ledelse. Der er en overenskomst mellem SL og Dansk Erhverv.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Østervangskolen lægger vægt på et arbejds- og undervisningsmiljø, hvor samarbejde, dialog, fleksibilitet, venlighed, humor og inddragende processer er centrale i organisationens daglige drift og pædagogiske udvikling. Organisationen er optaget af at danne eleverne som hele mennesker med vægt på både akademiske, praksisfaglige, dramatiske, kropslige og musiske lærerprocesser. Grundlaget for skolens pædagogiske praksis er velkvalificeret faglighed til nutiden og fremtiden, trivsel og dannelse til fællesskab.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
De tilbyder en arbejdsplads med fokus på de unge borgere, præget af udvikling og et stærkt fagligt miljø. Her er der mange væsentlige dagsordener, hvilket giver mulighed for personlig udvikling inden for ledelse og interesseområder. Du vil indgå i en velfungerende ledergruppe med adgang til sparring og blive en del af et team af dygtige kollegaer med forskellige vidensområder. Trivsel og godt humør vægtes højt på arbejdspladsen.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Jeksendalskolen er et vigtigt specialtilbud i Skanderborg Kommune. Skolens elever er normalt begavede børn fra 6 – 16 år med udviklingsforstyrrelser som ADHD og ASF og med sociale, emotionelle og kognitive vanskeligheder. Undervisningen bygger på struktur, forudsigelighed, anerkendelse og tæt guidning. Lærere og pædagoger tilrettelægger i samarbejde med hinanden en meningsfuld skoledag for eleverne, som tager udgangspunkt i elevernes styrkeområder og behov.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Stillingen er noget for dig, hvis du ønsker at bidrage til fortsat pædagogisk udvikling sammen med en engageret og faglig velfunderet medarbejdergruppe, der gerne vil give følgeskab. Et børnehus med plads til forskellighed, og hvor du som pædagogisk leder får muligheden for at stå i spidsen for et hus med en positiv energi, hvor der er højt til loftet, og hvor meget kan lade sig gøre.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Du bliver pædagogisk leder i en lille institution med en vuggestuegruppe og to børnehavegrupper. Personalet er begejstrede for børnene og det pædagogiske arbejde med dem. Din primære opgave er ledelse. Du vil have timer på gulvet i samspil med børn og personalet – det indblik du får her, bruger du aktivt i din ledelse. Alle kender alle i huset, og de er stolte af den måde, hvorpå de bruger hinanden fagligt og menneskeligt.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Du vil blive fuldtids-assisterende leder i samarbejde med dagtilbudslederen. Du skal sammen med dagtilbudslederen have lyst til at understøtte det pædagogiske læringsmiljø og skabe god ledelse i et energisk, humoristisk og velreflekteret miljø. Du vil få rig mulighed for at være tæt på den pædagogiske praksis i hverdagen. Dette indeholder bl.a. at være tovholder på indsatser omkring børn og sparring med personalet og eksterne samarbejdspartnere.
Ikke mere indhold
Ikke mere indhold