Ansøgningsfrist: UDLØBET
Stillingen giver stor mulighed for indflydelse, hvor du kan sætte dit vigtige præg på en fusionsproces og skabe en fremtidsrettet institution. Du vil blive mødt af skønne børn, professionelle medarbejdere og en støttende forældregruppe. Fælles for Bushøj og Rygården er også, at de i perioder har oplevet ledelsesmæssig mangel. Derfor er det afgørende at etablere en stabil ledelsesstruktur for at sikre kontinuitet i sammenslutningen.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Som institutionsleder vil du være en integreret del af det strategiske arbejde for dagtilbud i Silkeborg Kommune. Du bliver tilknyttet et ledernetværk, som faciliteres af HR-konsulenter, der støtter dig i din rolle. Der vil være mulighed for at deltage i faglige temadage for ledere samt en årlig lederkonference, hvor du kan udveksle erfaringer og lære nyt.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Området er i rivende udvikling og vi har derfor behov for at styrke ledelsen med yderligere ledelseskræfter. Du bliver en del af et lederteam i Soras bestående af tre ledere. De har et stærkt udviklingsorienteret fokus og arbejder i øjeblikket med en ny organisering i Soras, en ny model for flow i Soras fra indskrivning til udskrivning og implementering af nye støtteformer, herunder gruppebaseret støtte og digital støtte.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Reden Aarhus har været i en udvikling og vækst, hvor de løbende har været i faglig proces omkring kerneopgaven, den fælles kurs og de faglige tilgange og metoder. Reden Aarhus er derfor et fagligt stærkt og kompetent tværgående tilbud, med fjorten dygtige medarbejdere, der dagligt yder omsorg- og relations arbejde, rådgivning, sagsbehandling, sundhedsydelser, opsøgende arbejde og forebyggende indsatser.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Som dagtilbudsleder har du fokus på den samlede ledelsesopgave. Du har ansvar for at skabe rammer og vilkår for en pædagogiske praksis med et højt fagligt niveau i dagtilbuddet i overensstemmelse med Dagtilbudsloven og Børn og Unges / Aarhus Kommunes politikker. Du skal sikre den daglige drift og står i spidsen for at udvikle den pædagogiske praksis gennem klare prioriteringer, tydelige målsætninger og løbende kvalitetsopfølgning.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Du vil stå i spidsen for både en erfaren medarbejdergruppe, der stræber efter at levere kvalitetsundervisning til eleverne, samt en veldrevet SFO, hvor fællesskabende aktiviteter og fri leg er i fokus. På skolen vil du møde engagerede og ressourcestærke forældre, der aktivt bidrager og involverer sig, samtidig med at de stiller høje krav til vores faglige og pædagogiske arbejde.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Spiloppen er et lille sted med megen historie og et godt ry i lokalområdet. Deres mål er at fremme børns udvikling gennem nærvær, relationer og leg. De prioriterer det sproglige arbejde, selvhjulenhed og at give børnene oplevelser med natur. De arbejder funktionsopdelt, hvilket betyder, at børnene er i én gruppe, og så fordeler de sig ud i husets rum og på legepladsen i mindre grupper i løbet af dagen.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
De tilbyder dig muligheden for at blive nærmeste personaleleder for cirka 15 medarbejdere tilknyttet 3., 4. og 5. årgang. Du vil spille en central rolle i ledelsen af deres ”inkluderende fællesskaber” og samarbejde med tilknyttede vejledere og ressourcepersoner. Desuden vil du indgå i et stærkt, professionelt, humoristisk og psykologisk trygt ledelsessamarbejde.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Den ene ledige lederstilling har personale- og pædagogisk ledelse af mellemtrinklasser med tilhørende SFO-tilbud. Den anden stilling er konvertering af en midlertidig stilling til en fast stilling. Denne stilling har personale – og pædagogisk ledelse i indskolingsklasser. Dog skal du kunne se dig selv ift. alle klassetrin, da der ad åre vil kunne ske ændringer ift. fordeling af ledelsesopgaverne.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
De tilbyder et job i et fagligt stærkt miljø med fokus på kerneopgaven, ledelse, en positiv og uformel tone og en høj grad af samarbejde. De arbejder ambitiøst med faglig og organisatorisk udvikling i tråd med driftsområdets Fælles Faglige Strategi og de forsøger hele tiden at forbedre vores indsats. De vægter højt, at alle ledere får mulighed for at være med til at præge udviklingen og samarbejdskulturen i centeret.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Som pædagogisk leder får du ansvaret for den pædagogiske praksis i institutionen. De tilbyder en særlig institution, der ud over indbydende fysiske rammer har en engageret og samarbejdende personalegruppe, der virkelig vil børnene, hinanden og dig som vores nye leder. Du får gode lederkollegaer, et lederteam og en dagtilbudsleder, som kan give dig sparring på stort og småt.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
De tilbyder en kompetent og engageret personalegruppe, søde børn og familier og et lederteam i Harlev dagtilbud, der støtter og inspirerer hinanden. Som pædagogisk leder har du ansvaret for den pædagogiske praksis i institutionen. Din primære opgave er at skabe rammer og forudsætninger for det pædagogiske arbejde med børnene gennem klare mål, organisering af arbejdet og faglig sparring og feedback til dine medarbejdere.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Som deres nye lederkollega bliver du del af et godt og velfungerende lederteam, hvor de sparrer med og lærer af hinanden. Den psykologiske tryghed er stor og lige nu arbejder de med deres fælles identitet som ledergruppe. Derfor ser de frem til at høre dine input og observationer. De har forskellige fagligheder og baggrunde, der skaber en synergi hvor de spiller hinanden gode.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Børnehuset Skoven er en integreret daginstitution normeret til 20 vuggestuebørn og 28 børnehavebørn. Som pædagogisk leder i Børnehuset Skoven har du ansvaret for den pædagogiske praksis i institutionen. Din primære opgave er at skabe rammer og forudsætninger for det pædagogiske arbejde med børnene gennem klare mål, organisering af arbejdet og faglig sparring og feedback til dine medarbejdere.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Det gode fællesskab og samarbejde er et kendetegn for personalegruppen i Perlen. De har kerneopgaven og børnene i centrum, men også gode kollegaer, som er der for hinanden. De kender hinandens kompetencer og sætter gerne hinanden i spil med det, de er gode til – om det er krea, sansemotorik eller bål på legepladsen. De har et tæt og konstruktivt samarbejde med forældre.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Østervangskolen lægger vægt på et arbejds- og undervisningsmiljø, hvor samarbejde, dialog, fleksibilitet, venlighed, humor og inddragende processer er centrale i organisationens daglige drift og pædagogiske udvikling. Organisationen er optaget af at danne eleverne som hele mennesker med vægt på både akademiske, praksisfaglige, dramatiske, kropslige og musiske lærerprocesser. Grundlaget for skolens pædagogiske praksis er velkvalificeret faglighed til nutiden og fremtiden, trivsel og dannelse til fællesskab.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
De tilbyder en arbejdsplads med fokus på de unge borgere, præget af udvikling og et stærkt fagligt miljø. Her er der mange væsentlige dagsordener, hvilket giver mulighed for personlig udvikling inden for ledelse og interesseområder. Du vil indgå i en velfungerende ledergruppe med adgang til sparring og blive en del af et team af dygtige kollegaer med forskellige vidensområder. Trivsel og godt humør vægtes højt på arbejdspladsen.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Jeksendalskolen er et vigtigt specialtilbud i Skanderborg Kommune. Skolens elever er normalt begavede børn fra 6 – 16 år med udviklingsforstyrrelser som ADHD og ASF og med sociale, emotionelle og kognitive vanskeligheder. Undervisningen bygger på struktur, forudsigelighed, anerkendelse og tæt guidning. Lærere og pædagoger tilrettelægger i samarbejde med hinanden en meningsfuld skoledag for eleverne, som tager udgangspunkt i elevernes styrkeområder og behov.
Ikke mere indhold
Ikke mere indhold