Ansøgningsfrist: UDLØBET
Norddjurs Kommune tilbyder en spændende og dynamisk arbejdsplads med fokus på udvikling, hvor du bliver en del af et engageret og kompetent team med gode kollegaer, der har en positiv tilgang til arbejdet. Der er rig mulighed for faglig udveksling af perspektiver, faglige holdninger, dilemmaer og etik, og du får en høj grad af ansvar for dit eget arbejde.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Du skal bl.a. via jobrettede samtaler og udarbejdelse af ”Min Plan” understøtte, at borgerne bliver afklaret om egne jobmål, være med til at skabe en bærende relation til den enkelte ledige og koordinere indsatser, som understøtter den lediges vej til beskæftigelse på kortest mulig vis. Samarbejde på tværs i organisationen er en nødvendighed for at lykkes med opgaven. Du vil få ansvaret for egen sagsstamme og skal overholde de rettidige krav, der gælder på området.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
En del af opgaverne i trivselsteamet er at udvikle og udarbejde redskaber, skabeloner og materiale til teamets arbejde. Derudover skal trivselsteamet gennemføre samtaler med barnet, familien, skolen og eventuelle samarbejdspartnere for at afdække årsagerne til trivselsproblematikken og fremlægge anbefalinger til det videre forløb gennem status- og netværksmøder.
Ansøgningsfrist: 21. oktober 2024
Din rolle bliver at varetage opgaver som fleksjobkonsulent, hvor du får ansvar for at sikre en håndholdt og systematisk indsats med henblik på at sikre borgerens vej i fleksjob, hvilket bl.a. kræver viden om jobmulighederne i lokalområdet og evnen til hurtigt at skabe et netværk af virksomheder. Det er din opgave at bidrage til, at fleksjobvisiterede finder deres plads på arbejdsmarkedet, og at virksomhederne får den arbejdskraft, de har brug for.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
De tilbyder en organisation, der prioriterer tidlig indsats og udviklingen af sammenhængende indsatser. Deres børnesyn baserer sig på en systemisk forståelse og tilgang. Arbejdsmiljøet er præget af åbenhed, dialog og et fællesskab, hvor arbejdsmæssig trivsel har høj prioritet. Man vil arbejde sammen med engagerede og inspirerende kolleger, der støtter hinanden i hverdagen.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Thisted Kommune kan tilbyde dig en arbejdsplads med flekstid og mulighed for hjemmearbejdsdage. Du vil blive en del af en afdeling, hvor værdier som respekt, anerkendelse, åbenhed, tillid og høj faglighed er i fokus. Du får engagerede kolleger i alle aldre, og arbejdsmiljøet prioriterer både trivsel og faglighed, kombineret med en god portion humor. Derudover vil du have en mentor i opstartsperioden, som vil støtte dig i at komme godt ind i jobbet.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Dine primære arbejdsopgaver vil bestå af at afholde gennemsnitligt 12 individuelle samtaler med borgere om ugen samt almindeligt sagsarbejde. Du vil arbejde systematisk og struktureret med borgeren, med fokus på progression og tilbagevenden til beskæftigelse. Derudover skal du iværksætte beskæftigelsesrettede indsatser og deltage i tværfagligt samarbejde med både interne og eksterne samarbejdspartnere.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af udarbejdelse af screeninger, afdækninger, børnefaglige og ungefaglige undersøgelser samt indstillinger til Børne- og ungeudvalget og Ungdomskriminalitetsnævnet. Derudover vil du udarbejde barnets plan og den unges plan, iværksætte relevante indsatser og følge op på disse. Forældre- og børnesamtaler vil også være en central del af arbejdet, ligesom du vil stå for behandling og opfølgning på underretninger.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
De tilbyder en arbejdsplads med nærværende ledelse i hverdagen og spændende, udfordrende opgaver. Der er mulighed for faglig udvikling gennem et stærkt fagligt miljø og løbende kompetenceudvikling, blandt andet gennem personalemøder, supervision og Blå Kors’ medarbejderkonference. Arbejdspladsen har en fri og humoristisk omgangstone, hvor gensidig respekt er i fokus.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Dine opgaver vil blandt andet omfatte at være kontaktperson for 2-4 beboere. Du vil udarbejde og følge op på dine kontaktborgeres opholdsplaner, mål og delmål, samt tage ansvar for samarbejdet med relevante offentlige instanser i relation til dine kontaktborgere. Derudover vil du facilitere daglige hverdagsaktiviteter sammen med beboerne, som for eksempel rengøring, madlavning og havearbejde.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Som sagsbehandler i team Ydelse, Job og Ressourcer skal du primært arbejde med kontanthjælpsmodtagere, borgere i ressourceforløb over 30 år samt selvforsørgende integrationsborgere, og du kommer til at veksle mellem opgaver med og uden myndighedsansvar. Myndighedsopgaverne består af sagsbehandling, hvor du med motiverende samtaler med borgerne udarbejder målrettede planer, der understøtter borgernes vej mod job eller uddannelse.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
I det daglige vil dine arbejdsopgaver primært omfatte sagsfordeling for de ansatte i Herning-afdelingen, hvor du både vil stå for koordinering og den distribuerede daglige ledelse i forhold til teams og makkerskabers mulighed for prioritering af opgaver. Du vil være dagligt til stede og fungere som lokalt bindeled til ledelsen.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Arbejdsopgaverne vil primært bestå af at yde råd og vejledning samt behandle ansøgninger inden for det handicapkompenserende område. Du vil også behandle underretninger i overensstemmelse med reglerne i Barnets Lov og iværksætte indsatser i henhold til samme lovgivning. Dine opgaver vil desuden omfatte udarbejdelse af børnefaglige undersøgelser og udarbejdelse af barnets plan eller ungeplanen.
Ansøgningsfrist: 22. november 2024
Hos Stentoft bliver du en del af en ambitiøs og veletableret privat virksomhed, hvor du får rig mulighed for at anvende din faglighed og udvikle dine kompetencer. De lægger stor vægt på at sikre et godt arbejdsmiljø, både fysisk og psykisk, og tager din trivsel meget seriøst. I din ansættelse bliver du tilbudt supervision, kostordning, pension og sundhedsforsikring.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
De tilbyder en arbejdsplads med gode udviklingsmuligheder og høj grad af indflydelse i opgaveløsningen, hvor der er plads til gode idéer. Opgaverne er alsidige og under løbende udvikling, hvilket kan skabe travlhed, men også giver mulighed for stor fleksibilitet. Du vil blive en del af et nyt team, som I sammen skal forme og udvikle. Der lægges vægt på fællesskab, hvor alle bidrager med deres bedste til teamet og opgaveløsningen.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Fredericia Kommunes Ungeenhed består af flere og forskellige stærke fagligheder og indsatser, der i fællesskab arbejder med visionen om, at alle unge lykkes i livet. Som et led i denne vision styrkes det målrettede arbejde med unges trivsel med et pædagogisk akutteam bestående af to medarbejdere. Særligt kendetegnende for praksis er muligheden for at kunne rykke ud med meget kort varsel og tilbyde akut pædagogisk hjælp i en afgrænset periode til unge på tværs af døgnet og i de arenaer, hvor de unge har brug for det.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Fredericia Kommunes Familieafdeling tilbyder en afvekslende arbejdsdag, hvor du har stor indflydelse på tilrettelæggelsen af opgaverne. Du vil blive en del af et team med gode, dygtige og engagerede kolleger. Der er fokus på oplæring og træning i inddragende metoder, såsom inddragende netværksmøder og familierådslagninger, samt oplæring i interne arbejdsgange og adgang til en mentorordning.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Arbejdet består i at udarbejde behovsvurderinger med brug af VUM 2.0; skrive indstillinger til visitationsudvalget samt træffe afgørelse om bl.a. mestringsvejledning, ledsagelse, dag- og botilbud, BPA; at udarbejde handleplaner og mål for indsatsen sammen med borgeren; finde den rette aktør til at levere indsatsen og følge op på indsatsen.
Ikke mere indhold
Ikke mere indhold