Ansøgningsfrist: UDLØBET
De tilbyder en 3-sporet skole med i alt 650 børn og 3 børnehaveklasser i skoleåret 24/25. Der er fokus på læringsfællesskaber, hvor børn motiveres, begejstres og lærer nyt, samtidig med at der prioriteres konflikthåndtering, professionelle læringsfællesskaber og skole-hjemsamarbejde. Værdigrundlaget sætter trivsel og læring i centrum, og der er en mangfoldig børnegruppe med engagerede forældre.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
De tilbyder en spændende og udfordrende arbejdsplads med masser af muligheder. Du får en varieret hverdag, hvor du i vid udstrækning selv kan være med til at tilrettelægge den. Der er engagerede, trofaste og hjælpsomme kollegaer i et uformelt miljø. Du vil møde en skøn mangfoldighed af mange forskellige gæster. Der er også mulighed for at deltage i kurser og temadage i Den Blå Paraply og i de to landsorganisationer.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Som ungerådgiver i Ungecenter Rådgivning og Visitation bliver du en del af Unge, Job og Uddannelse som blev oprettet 1. august 2019. Organiseringen samler det specialiserede udsatte og handicapområde for unge i alderen 15 – 29 år, sammen med de beskæftigelsesrettede indsatser i ét driftsområde. Ungecenter Rådgivning og Visitation har ansvaret for at yde støtte til de unge, der er udsatte og/eller har funktionsnedsættelser eller lidelser.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Familierådgivningen Esbjerg byder dig velkommen til et miljø, hvor de fokuserer på at støtte og vejlede unge fra 15 år og opefter. Opgaverne er baseret på Barnets Lov og omhandler særlig støtte til børn og unge i forskellige situationer. Du vil blive en del af et kompetent team bestående af 12 kollegaer samt en engageret teamleder. Familierådgivningen Esbjerg lægger vægt på både børns selvstændighed og faglige kompetencer i løsningen af opgaverne.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Som projektmedarbejder veksler dine ansvarsområder mellem det borgernære og det organisatoriske. Den relationsdannende og genoprettende praksis tager udgangspunkt i det system og miljø, som den unge færdes i og er en del af. Det kan f.eks. være en familie, en vennegruppe, skolen eller et boligområde. Du bliver en del af et centralt team med en leder, en psykolog, en familie- og aktivitetskoordinator samt to skolekonsulenter.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
I din rolle er dine opgaver mangfoldige og omfatter blandt andet afholdelse af motiverende og jobskabende samtaler med borgere, både dem tæt på og dem langt fra arbejdsmarkedet, hvor du formidler bæredygtige jobmuligheder. Gennem dialog arbejder du på at støtte borgerne i at komme ud i virksomhedsrettede indsatser med henblik på at finde job og opnå lønnede timer.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Som Exit-koordinator indebærer din kerneopgave flere ansvarsområder. Du forventes at indgå i et fagligt samarbejde om at udvikle og identificere kriminalitetstruede unge i Holbæk kommune. Din tilgang til arbejdet med de unge skal være inddragende gennem opbyggelse af gode professionelle relationer, og du skal støtte og fastholde de unge mod mestring af deres eget liv.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Som den nye sjakbajs forventes du at spille flere centrale roller. Dine opgaver inkluderer at informere og motivere brugerne af det lokale værested samt støtte dem i at afklare, hvad det vil betyde for dem at tage et vikarjob. Du vil også blive ansvarlig for at opsøge lokale virksomheder med henblik på at finde og lave aftaler om vikaropgaver.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
I din rolle har du flere vigtige opgaver at varetage. Først og fremmest er det essentielt at samarbejde om ledelsesopgaven med din teamledermakker. Du skal også påtage dig ansvaret for den faglige ledelse af børne- og ungerådgiverne i Familieteamet. Det indebærer at understøtte den daglige drift med fokus på systematisk sagsarbejde, bevillingspraksis, økonomistyring og sagssparring.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Kamager består af fem bo-teams med otte beboere i hvert. I hvert team er der 8-10 faste kollegaer, samt flere faste vikarer. De arbejder i selvledende teams – uden afdelingsledere. Deres faglige tilgang tager afsæt i en neuropædagogisk referenceramme med vægt på Low Arousal og konfliktminimerende tilgang. De har fokus på den enkelte beboers behov for støtte, og tilpasser derfor hele tiden deres krav, målsætninger og metoder.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Kamager består af fem bo-teams med otte beboere i hvert. De arbejder i selvledende teams – uden afdelingsledere. Den faglige tilgang tager afsæt i en neuropædagogisk referenceramme med vægt på Low Arousal og konfliktminimerende tilgang. De har fokus på den enkelte beboers behov for støtte, og tilpasser derfor hele tiden deres krav, målsætninger og metoder.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
De tilbyder dig muligheden for at gøre en forskel for udsatte børn og unge i et spændende og udfordrende job. Arbejdet indebærer et fast rul med dag-, aften-, weekend- og døgnvagter for fastansatte, samt muligheden for supervision og daglige, varierede udfordringer. Du vil arbejde sammen med engagerede og positive kollegaer. Sammen udgør I et team dedikeret til at støtte og hjælpe dem, der har brug for det mest.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
De tilbyder en dynamisk arbejdsplads, hvor du har medindflydelse og medansvar for dine opgaver. Her vil du være en del af en stabil og velfungerende personalegruppe, der værdsætter gensidig respekt, høj faglighed og kollegialt samvær. I dette miljø har du mulighed for at udfolde din kreativitet og tage initiativ, samtidig med at du værdsættes for din forskellighed.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Du vil blive tilknyttet ca. 20 daginstitutioner, som du skal yde faglig sparring og rådgivning til. Du vil ligeledes skulle varetage råd og vejledningsopgaven af sundhedsplejen, samt understøtte og deltage i diverse tværfaglige udviklingsspor i samarbejde med den anden daginstitutionsrådgiver og samarbejdspartnere i andre fagområder.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Kontanthjælpsteamet består af 17 medarbejdere med administrations- og socialfaglige baggrunde, heriblandt en driftskoordinator, en fagkonsulent og en teamleder. Dine opgaver vil primært bestå i at behandle ansøgninger om hjælp til forsørgelse og sagsopfølgning på igangværende bevillinger (70%), ansøgninger om hjælp i særlige tilfælde (20%), samt telefonisk rådgivning og vejledning (10%).
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Lindevang er et selvejet psykosocialt botilbud, hvor der bor 56 mennesker med psykiske problemer, herunder brug af rusmidler. Her er beboernes velbefindende og livskvalitet i centrum. Lindevangs værdigrundlag bygger på respekt, anerkendelse, nærvær og faglighed. De tilbyder en spændende arbejdsplads med gode arbejdsvilkår. Du vil opleve en samarbejdende kultur med højt fagligt engagement.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
De tilbyder en arbejdsplads, hvor kvalitet og udvikling vægtes højt. Du vil opleve en nærværende og anerkendende ledelse, samt en god og grundig introduktion til huset og til borgeren. Arbejdskulturen præges af nysgerrighed overfor nye og bedre måder at udføre arbejdet på. Vidensdeling og daglig sparring er en naturlig del af hverdagen, hvor forskellighed ses som en styrke.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
De tilbyder en fantastisk arbejdsplads med en god stemning og godt humør, engagerede kolleger og de skønneste beboere. Der er et godt pårørendesamarbejde, som de vægter meget højt. Derudover har de et tæt og godt samarbejde mellem det pædagogiske og sundhedsfaglige personale på tværs af huset. De ser det som en styrke at kunne sparre og udvikle deres kompetencer sammen, til gavn for borgeren.
Ikke mere indhold
Ikke mere indhold