Ansøgningsfrist: 25. november 2024
Som en del af et stærkt samarbejde med kolleger vil den nye pædagog få en central rolle i at skabe trygge rammer for skolens nye børn. Skolen står foran en udvidelse i skoleåret 2025/26, hvor seks børnehaveklasser skal modtages, hvilket betyder en spændende udviklingsproces, hvor selvstyrende teams arbejder sammen for at styrke både den pædagogiske og faglige kvalitet.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
De tilbyder mulighed for faglig udvikling inden for ressourcepædagogik i BFO og undervisning, samt en praksis med fokus på, hvordan man kan støtte børns læring. Der er mulighed og rum til at sparre om specialpædagogisk arbejde. Kollegagrupperne har erfaring med “De utrolige år” og co-teaching og arbejder aktivt på at dygtiggøre sig i at skabe de bedste rammer for børn.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
De kan tilbyde dig en skole med højt til loftet og høje ambitioner, hvor du vil få mulighed for tæt samarbejde med dygtige, ambitiøse og engagerede kolleger, der også har sans for humor. Ledelsen er dialogorienteret og arbejder ud fra filosofien, at glade medarbejdere skaber bedre resultater. Hverdagen er præget af åbenhed, fleksibilitet og medinddragelse.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
De tilbyder en arbejdsplads i et hus i rivende udvikling, hvor der er omkring 300 børn i SFO og klub, og i alt cirka 350 børn på hele skolen. Her vil du være en del af et team af kompetente og engagerede kollegaer. Der er masser af dynamik og rig mulighed for at have indflydelse på det daglige arbejde. Atmosfæren er god, og der er plads til både humor og omsorg på alle niveauer.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Hos dem får du kolleger og ledelse, som går på arbejde med et smil på læben. Du vil være en del af en fagligt dygtig personalegruppe, der har lyst til at udvikle sig sammen. Arbejdsmiljøet er dynamisk med mange opgaver i gang samtidig, men der er også plads til fordybelse. Ledelsen anerkender medarbejdernes kompetencer og leder på en tillidsbaseret måde.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Du bliver en del af et hus, der arbejder med det narrative i praksis – både i forhold til forældre, elever og hinanden. Det tværfaglige og netværksskabende miljø er en vigtig del af vores fundament, og de ser forældresamarbejde som en styrke. Ligesom dem har du en anerkendende og positiv tilgang til både elever og kolleger, hvilket skaber grobund for godt samarbejde.
Ikke mere indhold
Ikke mere indhold