Ansøgningsfrist: UDLØBET
De tilbyder et engageret og kompetent tværfagligt medarbejderteam, hvor humor og interesse i hinanden fremmer opgaveløsningen. Der er fokus på at levere og udvikle en høj kvalitet i behandlingstilbuddene, og efteruddannelse samt supervision prioriteres højt. Nørbygård tilbyder et udviklende arbejdsmiljø med teamarbejde som centralt element.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Som kollega på Rønnegård skal du have mod på at lære fra dig, og du skal også have lyst til at lære af andre. Rønnegård har løbende supervision og opkvalificering af kompetencer, så de holder sig i god mental og faglig form. De benytter KRAP og low arousal som tilgange til vores beboere og skal i efteråret i gang med at integrere LA2.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Samværstilbuddet tilbyder kunst- og kreative værksteder, sportsaktiviteter samt muligheder for udendørs aktiviteter på vores store arealer med mark og skov. Støtte til relationer og samvær er i centrum, baseret på den enkelte borgers ønsker og mål for sit liv. Dette kræver en refleksiv og praktisk tilgang til arbejdet med borgerne, planlægningen af hverdagen, og ikke mindst vigtig kollegial sparring.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
På Studievej 19, i Nørresundby bor der 25 voksne mennesker med multiple handicaps: Alle har tilfælles, at de har varig nedsat fysisk og psykisk funktionsevne. Du har først og fremmest ansvar for at hjælpe borgerne i det omfang, de har brug for og at du tilser borgene regelmæssigt. Derudover er der praktiske opgaver, som skal udføres om natten. Om morgenen støtter og hjælper du borgerne med at gøre sig klar til dagen.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Søholmskolen har 154 elever. Her samarbejdes der tæt med pædagoger og SFO, og i alle klasser er der pædagoger med i undervisningen i nogle timer. Søholmskolen er en skole med meget solid forældreopbakning og vigtigst af alt nogle videbegærlige og skønne børn, der er meget glade for deres skole. De ansatte er ambitiøse og har et stort engagement.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Man vil komme til at samarbejde med flere forskellige faggrupper og med forældre. Og det forventes, at man både mundtligt og skriftligt kan udarbejde beskrivelser ang. indsatser og praksis i bl.a. handleplaner. Arbejdet med at udvikle nye måder og indsatser vil foregå i samarbejde med lærer – og pædagogkollegaer samt ledelsen.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
De søger støttepædagog eller lærer til at arbejde med elever, der oplever udfordringer relateret til adfærd. Du vil have en afgørende rolle i at skabe et støttende og berigende læringsmiljø for disse elever, og dermed sikre deres trivsel og fremgang. I tæt samarbejde med lærere, forældre og andre relevante fagfolk for at udvikle og implementere effektive undervisningsstrategier og støtteforanstaltninger.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Du vil blive en del af et mangfoldigt mentorteam bestående af 12 mentorer i alt, som udfører både §167 mentorstøtte under Lov om en Aktiv Beskæftigelsesindsats og §85 socialpædagogisk støtte under Lov om Social Service for voksne. Teamets medarbejdere har mange forskellige faglige baggrunde og har stor erfaring indenfor det pædagogiske, sociale og sundhedsfaglige felt.
Ikke mere indhold
Ikke mere indhold