Ansøgningsfrist: 08. november 2024
Som leder af Huset på Grækenlandsvej vil du få den unikke mulighed for at opbygge og lede en ny institution fra bunden. Du vil være ansvarlig for at sikre, at huset etableres som et trygt og udviklende miljø, samtidig med at du skal skabe et velfungerende samarbejde med kommuner, skoler, familier og medarbejdere. Din rolle vil være både strategisk og operationel, og du vil være en nøgleperson i at sikre trivsel og fællesskab i huset.
Ansøgningsfrist: 12. november 2024
Som flyver med brobyggende funktion vil dine primære arbejdsopgaver være at bygge bro internt i huset mellem værestedet og stofkabinerne, samt eksternt til alle vores samarbejdspartnere. Derudover vil du have ansvar for systematisk registrerings- og dokumentationsarbejde. En væsentlig del af dit arbejde vil også være at arbejde skadesforebyggende og -reducerende med kvinderne samt at varetage relations- og omsorgsarbejde med dem.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
De tilbyder et engageret og kompetent tværfagligt medarbejderteam, hvor humor og interesse i hinanden fremmer opgaveløsningen. Der er fokus på at levere og udvikle en høj kvalitet i behandlingstilbuddene, og efteruddannelse samt supervision prioriteres højt. Nørbygård tilbyder et udviklende arbejdsmiljø med teamarbejde som centralt element.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
På Studievej 19, i Nørresundby bor der 25 voksne mennesker med multiple handicaps: Alle har tilfælles, at de har varig nedsat fysisk og psykisk funktionsevne. Du har først og fremmest ansvar for at hjælpe borgerne i det omfang, de har brug for og at du tilser borgene regelmæssigt. Derudover er der praktiske opgaver, som skal udføres om natten. Om morgenen støtter og hjælper du borgerne med at gøre sig klar til dagen.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Værdigrundlaget i Børnehuset Harmonien bygger på, at der er en positiv intention bag enhver handling. Målsætningen er at skabe en dynamisk hverdag, hvor værdier som anerkendelse, omsorg, respekt, tillid og handling er omdrejningspunktet. De tror på barnets kompetencer og på, at den voksnes primære rolle er at være forbillede for det, der ønskes at give børnene.
Ikke mere indhold
Ikke mere indhold