Ansøgningsfrist: UDLØBET
Dit arbejde vil primært bestå i at være tovholder for politikredsens daglige drift, med screening og udarbejdelser af henvisninger til Ungdomskriminalitetsnævnet. Du skal i dit arbejde vurdere på, om børn og unges begåede kriminalitet er i målgruppen for UKN. Denne vurdering baseres på et samarbejde med anklagemyndigheden samt socialfaglige vurderinger fra kommunerne.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Dine primære arbejdsopgaver vil være at facilitere faglig sparring og kompetenceudvikling med medarbejderne samt støtte og rådgive dem i deres daglige arbejde. Du vil også bidrage til udviklingen af nye arbejdsgange og metoder, sikre sammenhæng og kontinuitet i sagsbehandlingen og samarbejde med ledelsen om implementering af nye tiltag og strategier.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Dine opgaver vil overordnet bestå i myndighedsarbejde og opfølgning efter lovgivningen med borgere visiteret til fleksjob, herunder afholdelse af jobsamtaler og vejledning i forhold til arbejdsmarkedet. Der vil også være administrativt arbejde forbundet med indsatsen samt samarbejde med psykologer, sundhedskoordinatorer og eksterne samarbejdspartnere.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af sagsbehandling af ansøgninger efter Barnets Lov §§ 86 og 87 til familier med børn, der har diabetes, cøliaki, allergi/astma, læbe-/ganespalte, børneleddegigt eller manglende legemsdel. Dette indebærer også indhentning af oplysninger hos forældre og samarbejdspartnere, samt deltagelse i møder. Arbejdet vil inkludere inddragelsessamtaler og observationer af barnet eller den unge, samt målgruppeafklaring.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Arbejdsopgaverne omfatter sagsbehandling og opfølgningssamtaler med sygemeldte borgere i jobafklaringsforløb. Derudover indebærer arbejdet sparring med borgeren omkring de helbredsmæssige og praktiske hindringer samt sociale barrierer, således at borgeren kan fastholde sin nuværende beskæftigelse, opnå ny beskæftigelse eller eventuelt begynde på en uddannelse.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Børnehuset Vingehuset tilbyder dig en arbejdsplads, hvor din viden og dit perspektiv værdsættes, og hvor du er medskaber af et pædagogisk grundlag, der tilpasses børnegruppen kontinuerligt. Der er fokus på kerneopgaven og hvordan den understøttes gennem læringsmiljøer. Trivsel, udvikling og læring er i centrum gennem hele dagen, både ude og inde.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Som nyansat bliver du godt klædt på til opgaven. Centeret lægger stor vægt på, at du har det godt og er tryg ved dit arbejde, da det afspejler sig i beboernes oplevelse! Derfor får du en grundig introduktion, hvor du er på følvagter med kollegaer, der klæder dig på til praksis og giver dig viden om mennesker med udviklingshæmning. Du vil opleve en arbejdsplads med plads til humor og får mulighed for efteruddannelse.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Som ungerådgiver er din primære opgave at understøtte de unges vej mod selvforsørgelse. Dette indebærer blandt andet at rådgive og vejlede ledige unge i forhold til job og uddannelse samt at skabe relationer til de unge, så de føler sig trygge i udviklingen mod øget selvstændighed. Du agerer bindeled mellem den unge og afdelingens jobkonsulenter og hjælper de unge med at blive bevidste om egne kompetencer og potentialer gennem job- og uddannelsesrettede samtaler.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Dine primære arbejdsopgaver vil være at skabe gode relationer til unge og deres pårørende. Du skal forberede dem til praktik med henblik på fremtidig forsørgelse og opsøge virksomhedskontakter til rummelige virksomheder. Det er også din opgave at etablere praktikker, der matcher de unges kompetencer og udfordringer, samt at følge op på praktikkerne og udarbejde beskrivelser.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
De et job med specialpædagogiske opgaver, hvor du skal yde støtte til elever og lærlinge på tværs af uddannelserne. Du vil arbejde tæt sammen med både elever, lærlinge og undervisere for at sikre den bedst mulige støtte. En del af arbejdet indebærer at følge lærlinge ud i virksomhederne og fungere som sparringspartner for dem. Du vil deltage aktivt i at udvikle og implementere nye støtteinitiativer samt håndtere administrative opgaver i relation til støtten.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Du skal samarbejde med kompetente ledere, medarbejdere og samarbejdspartnere både i og udenfor kommunen, indenfor en række spændende opgaver. Arbejdsopgaverne vil spænde over forbedringsarbejde, projektledelse, implementering og kompetenceudvikling samt understøttelse af driften.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
En af dine vigtigste opgaver bliver at understøtte arbejdet med udvikling af fremtidens indsatser og takster. Det vil også være din opgave at finde og matche de rette tilbud til voksne borgere med fysiske og psykiske funktionsnedsættelser eller særlige sociale problemer, som har behov for døgntilbud. Yderligere vil du være en central sparrings- og samarbejdspartner for ledere, afdelingsledere og medarbejdere på tværs af Socialområdet.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Blå Kors tilbyder et job med stor selvstændighed i arbejdet, kompetente og engagerede medarbejdere, samt gode ledelseskollegaer i organisationen. Du vil opleve et godt samarbejde med bestyrelsen og god ledelsessparring. Der er gode muligheder for faglig udvikling, supervision og efteruddannelse. Desuden har Blå Kors et velfungerende hoved- og administrationskontor i Blå Kors Danmark, som bistår med bred viden og specifik hjælp.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Som faglig koordinator er du ansvarlig for at sikre at sagsbehandlingen foregår i overensstemmelse med gældende lovgivning, at ny lovgivning, principafgørelser og praksisundersøgelser fra Ankestyrelsen implementeres i sagsbehandlingen. Du skal være opsøgende og sikrer, at ny viden er tilgængelig for sagsbehandlerne, både ved undervisning, instruktion og arbejdsgangsbeskrivelser.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Dine hovedopgaver bliver blandt andet at etablere og følge op på jobafklaringsforløb med et beskæftigelsesrettet fokus, iværksætte og følge op på indsatser i henhold til beskæftigelsesloven, samarbejde med virksomhederne, koordinere med samarbejdspartnere som virksomhedskonsulenter og kommunale tilbud, samt forberede sager til rehabiliteringsteammøder, som du også deltager i.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Du bliver opfølgningskoordinator for 12 familier løbende og bliver tilknyttet 1-2 af afdelingerne, ud over din tilknytning i selve opfølgningsafdelingen, hvor I er fire ansatte. Du vil varetage relationerne med samarbejdspartnere i familiernes nærområde, der kan hjælpe barnet og familien efter opholdet på Julemærkehjem. Du skal selvstændigt aftale hjemmebesøg hos familierne, samt deltage i netværksmøder og andre relevante eksterne møder.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Dine primære opgaver vil omfatte at være kontaktperson for ca. tre beboere samt at have medansvar for husets øvrige drift og opgaver. Du skal understøtte beboeren i at komme i egen bolig og udarbejde opholdsplaner samt dokumentation i journalsystemet. Du skal holde overblik og struktur i dine beboeres forløb i samarbejde med dem, igangsætte og tage styring samt inddrage beboerne i aktiviteter både i og uden for huset.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Nogle af dine konkrete arbejdsopgaver vil være at afholde møder med forældre, som er uenige om forhold vedrørende deres børn, samt rådgive og vejlede forældre i forbindelse med samarbejdsproblemer og uenighed om samvær, forældremyndighed, barnets bopæl og lignende. Du vil indgå i et tværfagligt team og sparre om sagsbehandling sammen med en jurist, samtidig med at du arbejder konflikthåndterende og mentaliserende i mødet med forældrene.
Ikke mere indhold
Ikke mere indhold