Ansøgningsfrist: 25. november 2024
Thyholm Skole tilbyder dig en arbejdsplads med 45 engagerede kolleger og 320 skønne elever i moderne faciliteter både inde og ude. Her er fokus på stærk pædagogik og faglighed, og du vil blive en del af et tæt teamsamarbejde med mulighed for at skabe stærke børnefællesskaber og deltage i et givtigt samarbejde med lokalmiljøet.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Arbejdet er centreret om nærvær, tryghed, leg og aktivitet. Hverdagen i Skuldshøj er præget af godt humør, pædagogiske refleksioner, leg og en konstant fokus på at skabe og opretholde gode relationer, med kerneopgaven som det centrale omdrejningspunkt. Institutionen ligger bekvemt i gå- og cykelafstand til bymidten, grønne områder og vandet.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Dit arbejde vil være vikarvagter hos Melius Husene, som er et tilbud, der henvender sig til borgere med nedsat fysisk eller psykisk funktionsevne eller med særlige sociale problemer. Da borgerne på stedet kan have svært ved at håndtere deres liv, både praktisk og følelsesmæssigt, har de brug for hjælp og støtte til at opbygge og fastholde en meningsfuld hverdag samt takle de udfordringer der opstår i livet.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
De har fokus på udvikling og høj kvalitet i arbejdet med den enkelte unges trivsel og udvikling. Der lægges vægt på samarbejde, medbestemmelse og faglig kvalitet, understøttet af kontinuerlig kompetenceudvikling og faglig sparring. Trivsel og arbejdsglæde prioriteres højt, og der er en kultur for direkte og konstruktiv dialog mellem medarbejderne.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
De er en arbejdsplads, hvor værdier som åben dialog, respekt, ansvar, faglighed og udvikling ligger til grund for alt, hvad de gør. På trods af faste dagsstrukturer er hver dag alligevel unik og varieret. Her møder du en nærværende ledelse, som er en solid sparringspartner i din daglige arbejdsindsats. De er stolte af deres høje arbejdsglæde og det gode kollegiale fællesskab, der præger arbejdsmiljøet.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
De søger støttepædagog eller lærer til at arbejde med elever, der oplever udfordringer relateret til adfærd. Du vil have en afgørende rolle i at skabe et støttende og berigende læringsmiljø for disse elever, og dermed sikre deres trivsel og fremgang. I tæt samarbejde med lærere, forældre og andre relevante fagfolk for at udvikle og implementere effektive undervisningsstrategier og støtteforanstaltninger.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Hos dem vil du opleve en anerkendende tilgang samt kolleger, der prioriterer læring, leg, udvikling, dannelse og trivsel. Du får mulighed for at være bevidst om din egen udviklende praksis og opleve faglige kompetenceløft i fællesskab. Arbejdet vil altid tage udgangspunkt i børnenes perspektiv, og der vil være fokus på faglig sparring. Samtidig vil du opleve, at humor, glæde og nærvær er en vigtig del af hverdagen.
Ikke mere indhold
Ikke mere indhold