Ansøgningsfrist: UDLØBET
Som leder af Huset på Grækenlandsvej vil du få den unikke mulighed for at opbygge og lede en ny institution fra bunden. Du vil være ansvarlig for at sikre, at huset etableres som et trygt og udviklende miljø, samtidig med at du skal skabe et velfungerende samarbejde med kommuner, skoler, familier og medarbejdere. Din rolle vil være både strategisk og operationel, og du vil være en nøgleperson i at sikre trivsel og fællesskab i huset.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Som flyver med brobyggende funktion vil dine primære arbejdsopgaver være at bygge bro internt i huset mellem værestedet og stofkabinerne, samt eksternt til alle vores samarbejdspartnere. Derudover vil du have ansvar for systematisk registrerings- og dokumentationsarbejde. En væsentlig del af dit arbejde vil også være at arbejde skadesforebyggende og -reducerende med kvinderne samt at varetage relations- og omsorgsarbejde med dem.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Som kollega på Rønnegård skal du have mod på at lære fra dig, og du skal også have lyst til at lære af andre. Rønnegård har løbende supervision og opkvalificering af kompetencer, så de holder sig i god mental og faglig form. De benytter KRAP og low arousal som tilgange til vores beboere og skal i efteråret i gang med at integrere LA2.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Samværstilbuddet tilbyder kunst- og kreative værksteder, sportsaktiviteter samt muligheder for udendørs aktiviteter på vores store arealer med mark og skov. Støtte til relationer og samvær er i centrum, baseret på den enkelte borgers ønsker og mål for sit liv. Dette kræver en refleksiv og praktisk tilgang til arbejdet med borgerne, planlægningen af hverdagen, og ikke mindst vigtig kollegial sparring.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
De søger støttepædagog eller lærer til at arbejde med elever, der oplever udfordringer relateret til adfærd. Du vil have en afgørende rolle i at skabe et støttende og berigende læringsmiljø for disse elever, og dermed sikre deres trivsel og fremgang. I tæt samarbejde med lærere, forældre og andre relevante fagfolk for at udvikle og implementere effektive undervisningsstrategier og støtteforanstaltninger.
Ikke mere indhold
Ikke mere indhold