Ansøgningsfrist: UDLØBET
Du får mulighed for at anvende en rehabiliterende tilgang til borgeren og sammen med kolleger yde pleje, der støtter borgerens egenomsorg. Det er vigtigt at levere en situationsorienteret og personcentreret pleje på en kompetent, respektfuld og empatisk måde. I skal skabe ro og optimale rammer, så borgeren er klar til træning. Gennem kommunikation med borgeren og pårørende sikrer I, at de føler tryghed og omsorg i deres forløb.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Rødbo er et botilbud for voksne med erhvervet hjerneskade. Du vil være ansvarlige for både personlig pleje og praktisk hjælp på lige fod med dine sundhedsfaglige kolleger. Der lægges vægt på at hjælpe med at vedligeholde og udvikle beboernes fysiske og kognitive ressourcer. I tæt tværfagligt samarbejde med øvrige faggrupper vil du have ansvaret for at udarbejde delmål og opfølgning på indsatsmål baseret på beboernes ønsker.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
I stillingen får du et selvstændigt og varieret job i både monofaglige og tværfaglige teams, med stor mulighed for at tilrettelægge arbejdsopgaverne. Jobbet er spændende og alsidigt, inden for en udviklingsorienteret organisation, der prioriterer systemisk feedback. Du vil arbejde sammen med dygtige og engagerede kollegaer, der vægter refleksion, videndeling og humor.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
På Egholm plejecenter får du en arbejdsplads, hvor kerneopgaven med beboeren i centrum er i fokus. Her har du handlefrihed under ansvar og bliver tilknyttet en af vores afdelinger, hvor du i tæt samarbejde med dine kolleger sikrer, at beboere og pårørende oplever en åben og imødekommende atmosfære. Du bliver en del af et tværfagligt team af omsorgsfulde og medansvarlige kolleger med forskellig faglig baggrund, der brænder for deres arbejde.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Personligt har du ro og styrke til at fastholde indsatsen, også når det er svært for borgeren, men samtidigt formår du at tage selvstændige beslutninger om at skifte tempo eller metode, så snart du fornemmer at det er nødvendigt. Du er kreativ og aktiv i arbejdet med borgeren, og du er vedholdende og systematisk i at fastholde arbejdet, også over længere stræk.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
I din rolle vil du være ansvarlig for koordineringen af et dedikeret team inden for hjemløseområdet. Dine arbejdsopgaver vil også omfatte udvikling og implementering af effektive strategier til at støtte, vejlede og rådgive mennesker i hjemløshed, herunder arbejde med ICM- og CTI-støtte. Derudover vil du samarbejde tæt med både interne og eksterne samarbejdspartnere, herunder myndigheder og jobcentre.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Vi kan tilbyde dig en spændende arbejdsdag med skønne beboere og brugere, hvor du vil opleve et givende arbejdsmiljø. Du vil arbejde sammen med gode kolleger, der lægger energi i at sikre, at alle får en god dag på arbejdet. Hos os prioriterer vi høj faglighed og tilbyder løbende kompetenceudvikling, så du kan vokse i din rolle. Derudover får du pædagogisk supervision af en ekstern supervisor hver fjerde uge, som kan støtte dig i din faglige udvikling og trivsel på arbejdet.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Allorfik Sermersooq tilbyder borgere i Kommuneqarfik Sermersooq behandling mod alkohol-, hash- samt spilafhængighed, og der kan derfor forekomme rejser i bygderne, forebyggende opgaver, samt være med forebyggelse i byen i samarbejde med kommunen på projekter. Du vil få stor indflydelse på organiseringen af dit arbejde i samarbejde med Videncenter om Afhængighed, som også tilbyder supervision til dig.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Som social- og sundhedsassistent på Fabianhus vil du, i samarbejde med sygeplejersker og øvrige SSA’ere, have en række arbejdsopgaver. Disse omfatter blandt andet arbejde med forebyggelse, sundhedsfremme og sundhedsoplysning samt at fungere som kontaktperson for beboere. Du vil være ansvarlig for at administrere og bestille medicin i overensstemmelse med gældende procedurer samt opdatere sundhedsfaglige procedurer og vejledninger.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Som sagsbehandler vil du være ansvarlig for arbejdet med flygtninge og familiesammenførte. Dine opgaver vil omfatte udarbejdelse og opfølgning på integrationskontrakter og Min Plan, samt afholdelse af målrettede job- og integrationssamtaler. Du vil også have ansvaret for at henvise til sprogcentre og følge op på fremmøde og progression, samt arbejde med udredning og afklaring af arbejdsevne med eventuel indstilling til rehabiliteringsteam.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Dine arbejdsopgaver omfatter rekruttering og matchning af børn, unge, plejeforældre og andre anbringelsessteder. Du vil også være ansvarlig for undersøgelse og godkendelse af netværksplejefamilier samt kvalitetssikring af kontrakter og andre vilkår for anbringelsesstederne. En vigtig del af din rolle indebærer også besøg og vejledning i plejefamilier samt andre anbringelsessteder.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Som en del af dine arbejdsopgaver skal du samarbejde målrettet med målgruppen om at udvikle, opkvalificere og afklare arbejdsevnen med henblik på tilknytning til arbejdsmarkedet, eventuelt på særlige vilkår. Det indebærer også afholdelse af jobsamtaler, udarbejdelse af indsatsplaner, visitation til beskæftigelsesforanstaltninger i Jobhus-Pulsen samt udarbejdelse af rehabiliteringsplanens forberedende del.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Du skal have lyst til at arbejde i familiernes hjem, og du skal kunne arbejde fleksibelt ud fra opgavens mål og handleplan. Det betyder, at du skal kunne mødes med familierne, der hvor deres udfordringer er størst, for at understøtte dem i at øge deres mestringsniveau. Det kan både være morgen og aften. Du skal også kunne veksle mellem konkret vejledning, familie aktiviteter, behandling og at skabe udvikling i dagligdags situationer med familien.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Dine primære opgaver vil omfatte sikring af, at kontrakter i både nuværende og nye sager indeholder klare økonomiske, pædagogiske og behandlingsmæssige aftaler. Du vil være ansvarlig for genforhandling af eksisterende kontrakter og kontraktforhandling af nye indsatser. Desuden vil du indgå i opfølgningsindsatsen sammen med rådgiverne og bidrage til opkvalificering af afdelingens rådgivere.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Dine primære arbejdsopgaver vil indebære at holde dig opdateret på lovgivningen og formidle Ankestyrelsens praksis baseret på ankesager og principafgørelser. Du vil understøtte myndighedsområdet gennem tæt sparring med myndighedslederen og rådgiverne samt sikre rådgivning, prioritering og koordinering af opgaver. Desuden vil du støtte fremdriften i sagerne på teammødet, hvor myndighedslederen leder mødet.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
I din rolle er dine vigtigste opgaver at varetage sagsbehandling og rådgivning af unge i henhold til Lov om Kommunal Ungeindsats. Dette inkluderer også vejledning og opfølgning på 15-17-åriges pligt til at være i uddannelse eller beskæftigelse. Du skal arbejde på at udarbejde KUI-uddannelsesplaner i samarbejde med de unge med det formål at sikre, at de enten fastholdes i uddannelse eller opnår en stabil tilknytning til arbejdsmarkedet.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
I din rolle vil dine centrale opgaver omfatte at yde individuelt planlagt støtte til borgere med psykisk sygdom og/eller psykosociale udfordringer, som ønsker at komme i arbejde eller uddannelse. Derudover vil du være ansvarlig for at støtte fastholdelsen af arbejde eller uddannelse og for at opsøge og samarbejde med virksomheder med det formål at skabe jobmuligheder for borgerne
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Opgaverne i funktionen udgør en kombination af klassisk sagsbehandlerarbejde som myndighed og støttepersonsopgaver ude på den unges arena. Dette indebærer arbejde på tværs af serviceloven (primært §76 og 85 samt tidligere §52.6) og beskæftigelsesloven. Du vil skulle iværksætte og deltage i netværksmøder med samarbejdspartnere samt koordinere og støtte den unge i at opnå mål og delmål i uddannelsesplanen.
Ikke mere indhold
Ikke mere indhold