Ansøgningsfrist: UDLØBET
De tilbyder mulighed for faglig udvikling inden for ressourcepædagogik i BFO og undervisning, samt en praksis med fokus på, hvordan man kan støtte børns læring. Der er mulighed og rum til at sparre om specialpædagogisk arbejde. Kollegagrupperne har erfaring med “De utrolige år” og co-teaching og arbejder aktivt på at dygtiggøre sig i at skabe de bedste rammer for børn.
Ansøgningsfrist: 20. oktober 2024
De kan tilbyde et velfungerende team med masser af idéer og et højt fagligt niveau, hvor der er stor indflydelse på det daglige arbejde samt rig mulighed for faglig sparring og udvikling. Der er adgang til ny viden og faglig udvikling inden for det velfærdsteknologiske område. Desuden tilbydes gode, fleksible arbejdsforhold og personalegoder.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Arbejdet er centreret om nærvær, tryghed, leg og aktivitet. Hverdagen i Skuldshøj er præget af godt humør, pædagogiske refleksioner, leg og en konstant fokus på at skabe og opretholde gode relationer, med kerneopgaven som det centrale omdrejningspunkt. Institutionen ligger bekvemt i gå- og cykelafstand til bymidten, grønne områder og vandet.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Værdigrundlaget i Børnehuset Harmonien bygger på, at der er en positiv intention bag enhver handling. Målsætningen er at skabe en dynamisk hverdag, hvor værdier som anerkendelse, omsorg, respekt, tillid og handling er omdrejningspunktet. De tror på barnets kompetencer og på, at den voksnes primære rolle er at være forbillede for det, der ønskes at give børnene.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
De søger støttepædagog eller lærer til at arbejde med elever, der oplever udfordringer relateret til adfærd. Du vil have en afgørende rolle i at skabe et støttende og berigende læringsmiljø for disse elever, og dermed sikre deres trivsel og fremgang. I tæt samarbejde med lærere, forældre og andre relevante fagfolk for at udvikle og implementere effektive undervisningsstrategier og støtteforanstaltninger.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Hos dem vil du opleve en anerkendende tilgang samt kolleger, der prioriterer læring, leg, udvikling, dannelse og trivsel. Du får mulighed for at være bevidst om din egen udviklende praksis og opleve faglige kompetenceløft i fællesskab. Arbejdet vil altid tage udgangspunkt i børnenes perspektiv, og der vil være fokus på faglig sparring. Samtidig vil du opleve, at humor, glæde og nærvær er en vigtig del af hverdagen.
Ikke mere indhold
Ikke mere indhold