Ansøgningsfrist: UDLØBET
Dine opgaver inkluderer blandt andet at være kontaktperson for 2-4 beboere, hvor du vil udarbejde og følge op på deres opholdsplaner, mål og delmål. Du vil have ansvar for samarbejdet med de relevante offentlige instanser i relation til dine kontaktborgere. Derudover skal du facilitere daglige aktiviteter sammen med beboerne, såsom rengøring, madlavning og havearbejde.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Arbejdsopgaverne spænder bredt og dækker både det forebyggende arbejde samt meget komplekse problemstillinger. Du vil have samtaler med de unge og håndtere underretninger, afhøringer, retsmøder og nævnsmøder. Derudover vil du føre tilsyn med domme, herunder ungdomssanktioner og domme til udviklingshæmmede. Du vil også udarbejde både børnefaglige og ungefaglige undersøgelser samt indstillinger til ungdomskriminalitetsnævnet.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Dine opgaver indebærer, at du skal holde de lovpligtige 1-til-1 samtaler med medlemmerne, hvor du sikrer, at de overholder reglerne for at modtage dagpenge. Du skal også vejlede dem individuelt for at hjælpe dem tilbage på arbejdsmarkedet. Derudover skal du afvikle karrieresamtaler, som medlemmerne selv kan booke hos os.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Norddjurs Kommune tilbyder en spændende og dynamisk arbejdsplads med fokus på udvikling, hvor du bliver en del af et engageret og kompetent team med gode kollegaer, der har en positiv tilgang til arbejdet. Der er rig mulighed for faglig udveksling af perspektiver, faglige holdninger, dilemmaer og etik, og du får en høj grad af ansvar for dit eget arbejde.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
De tilbyder en arbejdsplads, hvor fokus er på at spille hinanden gode, så man kan trives, når man arbejder selvstændigt. Der er et godt samarbejde med Familierådgivningen, og tværfagligt samarbejde vægtes højt. Faglige drøftelser og vidensdeling er en naturlig del af hverdagen. Kollegerne har fokus på det relationelle, sociale og udviklende arbejde med børn og deres familier.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Du skal bl.a. via jobrettede samtaler og udarbejdelse af ”Min Plan” understøtte, at borgerne bliver afklaret om egne jobmål, være med til at skabe en bærende relation til den enkelte ledige og koordinere indsatser, som understøtter den lediges vej til beskæftigelse på kortest mulig vis. Samarbejde på tværs i organisationen er en nødvendighed for at lykkes med opgaven. Du vil få ansvaret for egen sagsstamme og skal overholde de rettidige krav, der gælder på området.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
En del af opgaverne i trivselsteamet er at udvikle og udarbejde redskaber, skabeloner og materiale til teamets arbejde. Derudover skal trivselsteamet gennemføre samtaler med barnet, familien, skolen og eventuelle samarbejdspartnere for at afdække årsagerne til trivselsproblematikken og fremlægge anbefalinger til det videre forløb gennem status- og netværksmøder.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Din rolle bliver at varetage opgaver som fleksjobkonsulent, hvor du får ansvar for at sikre en håndholdt og systematisk indsats med henblik på at sikre borgerens vej i fleksjob, hvilket bl.a. kræver viden om jobmulighederne i lokalområdet og evnen til hurtigt at skabe et netværk af virksomheder. Det er din opgave at bidrage til, at fleksjobvisiterede finder deres plads på arbejdsmarkedet, og at virksomhederne får den arbejdskraft, de har brug for.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
De tilbyder en organisation, der prioriterer tidlig indsats og udviklingen af sammenhængende indsatser. Deres børnesyn baserer sig på en systemisk forståelse og tilgang. Arbejdsmiljøet er præget af åbenhed, dialog og et fællesskab, hvor arbejdsmæssig trivsel har høj prioritet. Man vil arbejde sammen med engagerede og inspirerende kolleger, der støtter hinanden i hverdagen.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Dine primære arbejdsopgaver vil bestå af at afholde gennemsnitligt 12 individuelle samtaler med borgere om ugen samt almindeligt sagsarbejde. Du vil arbejde systematisk og struktureret med borgeren, med fokus på progression og tilbagevenden til beskæftigelse. Derudover skal du iværksætte beskæftigelsesrettede indsatser og deltage i tværfagligt samarbejde med både interne og eksterne samarbejdspartnere.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
De tilbyder en arbejdsplads med nærværende ledelse i hverdagen og spændende, udfordrende opgaver. Der er mulighed for faglig udvikling gennem et stærkt fagligt miljø og løbende kompetenceudvikling, blandt andet gennem personalemøder, supervision og Blå Kors’ medarbejderkonference. Arbejdspladsen har en fri og humoristisk omgangstone, hvor gensidig respekt er i fokus.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
På arbejdspladsen i stærk udvikling vil du blive en del af et team med fagligt engagerede kolleger og spændende samarbejdspartnere, der stiller krav og udfordringer. Der tilbydes ekstern supervision for at støtte din faglige udvikling. Jobbet giver stor selvstændighed, kompetence og ansvar, og du vil arbejde sammen med kolleger, der forventer, at du bidrager aktivt.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Dine opgaver vil blandt andet omfatte at være kontaktperson for 2-4 beboere. Du vil udarbejde og følge op på dine kontaktborgeres opholdsplaner, mål og delmål, samt tage ansvar for samarbejdet med relevante offentlige instanser i relation til dine kontaktborgere. Derudover vil du facilitere daglige hverdagsaktiviteter sammen med beboerne, som for eksempel rengøring, madlavning og havearbejde.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Dine nøgleopgaver omfatter at foretage serviceminded og kundevenlig sagsbehandling af høj kvalitet. Du vil trives med at have telefonisk kontakt med kunder, hvor du yder rådgivning og behandling. Det er vigtigt, at du besidder både gode skriftlige og mundtlige kompetencer, da du selvstændigt skal kunne udfærdige afgørelser baseret på forsikringsbetingelserne.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Som sagsbehandler i team Ydelse, Job og Ressourcer skal du primært arbejde med kontanthjælpsmodtagere, borgere i ressourceforløb over 30 år samt selvforsørgende integrationsborgere, og du kommer til at veksle mellem opgaver med og uden myndighedsansvar. Myndighedsopgaverne består af sagsbehandling, hvor du med motiverende samtaler med borgerne udarbejder målrettede planer, der understøtter borgernes vej mod job eller uddannelse.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
I det daglige vil dine arbejdsopgaver primært omfatte sagsfordeling for de ansatte i Herning-afdelingen, hvor du både vil stå for koordinering og den distribuerede daglige ledelse i forhold til teams og makkerskabers mulighed for prioritering af opgaver. Du vil være dagligt til stede og fungere som lokalt bindeled til ledelsen.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Arbejdsopgaverne vil primært bestå af at yde råd og vejledning samt behandle ansøgninger inden for det handicapkompenserende område. Du vil også behandle underretninger i overensstemmelse med reglerne i Barnets Lov og iværksætte indsatser i henhold til samme lovgivning. Dine opgaver vil desuden omfatte udarbejdelse af børnefaglige undersøgelser og udarbejdelse af barnets plan eller ungeplanen.
Ikke mere indhold
Ikke mere indhold