Ansøgningsfrist: 15. december 2024
Magnoliagården tilbyder en levende arbejdsplads, hvor du kan være med til at præge udviklingen og hvor behandling og høj faglighed prioriteres. Her møder du store menneskelige udfordringer, skønne børn og gode kollegaer. Arbejdstiderne omfatter dag-, aften- og weekendarbejde, og du får løbende mulighed for faglig sparring.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Du kan forvente en stilling, der balancerer mellem administrative og udførende opgaver, som foregår tæt på målgruppernes dagligdag. Arbejdet giver høj grad af indflydelse på indhold og rammer, og du vil blive en del af et engageret og dedikeret team, hvor opgaverne løftes i fællesskab. Teamet vægter samarbejde på tværs af indsatsområder og kompetencer, og der er masser af støtte, opbakning, og ikke mindst grin i hverdagen.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Dine vigtigste opgaver vil være den faglige ledelse af 15 familiebehandlere og 3 forebyggelsesrådgivere, hvor du skal sikre løsninger, der hjælper børn og unge med behov for støtte – både individuelt og i gruppetilbud. Du vil få ansvar for og indflydelse på videreudvikling af indsatser og tiltag i forbindelse med Halsnæs Kommunes implementering af Barnets Lov.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
De tilbyder et fagligt stærkt arbejdsfællesskab i et hus, hvor tempoet til tider kan være højt. Her vil man opleve en uhøjtidelig omgangstone med masser af humor. Der er mange forskellige arbejdsopgaver i et specialfagligt område i konstant udvikling. Samarbejdet med kompetente kolleger og fantastiske unge er en central del af arbejdet. Der afholdes personalemøder for vikarer fire gange årligt.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Enheden har fokus på at skabe optimale vilkår for hver beboer, hver dag. Du vil arbejde struktureret med at skabe et meningsfuldt liv for beboerne gennem pædagogiske, praktiske, sociale og plejemæssige opgaver. Beboerne er ressourcefulde og delvist selvhjulpne, men har brug for støtte til specifikke opgaver. Du vil modtage en grundig introduktion til både beboerne og de anvendte metoder for at sikre de bedste forudsætninger for succes i arbejdet.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Hos dem får du mulighed for at samarbejde med dygtige pædagogiske medarbejdere, som er dedikerede til små børns trivsel og udvikling. Du kan udvikle dig og bidrage til Børnehusets pædagogiske profil og faglige visioner. Du bliver en del af et fagligt fællesskab, hvor der dagligt er gode grin og højt humør.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Det skønne børnehus er indrettet på to etager og rummer både en børnehave for 54 børn fordelt på tre grupper og en vuggestue for 24 børn fordelt på to grupper. Som tilkaldevikar hos dem forventes det, at du engagerer dig i relationerne med både børn og kollegaer og er åben for at lære og lade dig vejlede af det faste personale. De søger vikarer med stort engagement, som er villige til at tage ansvar og ikke er bange for at have det sjovt med børnene.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
De tilbyder et botilbud i udvikling og forandring, hvor der er skønne beboere og dygtige, kompetente kollegaer samt ledelse. Det er en dejlig arbejdsplads, hvor trivsel, humor og faglighed prioriteres højt. De inviterer dig til at deltage i det pædagogiske arbejde og fokuserer på at guide, støtte og vejlede beboerne gennem hverdagen. Derudover er der et godt arbejdsmiljø og en grundig introduktion.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Som pædagogmedhjælper i Fregatten og Krumtappen får du en plads i et børnehus, der prioriterer pædagogisk indretning af læringsmiljøer, daglig struktur og gennemsigtighed i børnehøjde. Der er ambitioner om øget samarbejde på tværs af børnehuset. I hverdagen vil du indgå i et tæt team med fokus på børns trivsel og udvikling, og du får mulighed for at støtte op om Fregatten og Krumtappens pædagogiske profil og faglige visioner.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Børn og Familie – Myndighed er en udviklingsorienteret arbejdsplads, der vægter et godt arbejdsmiljø, kvalitet i arbejdet og udvikling i både det faglige og tværfaglige arbejde. Du bliver kollega med 40 dygtige og ambitiøse medarbejdere med en stærk fagidentitet og godt humør. De forventer, at du har lyst til at indgå i en afdeling hvor de vægter faglig udvikling, ordentlighed og demokratiske processer i måden de samarbejder på.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
I din rolle vil du være ansvarlig for koordineringen af et dedikeret team inden for hjemløseområdet. Dine arbejdsopgaver vil også omfatte udvikling og implementering af effektive strategier til at støtte, vejlede og rådgive mennesker i hjemløshed, herunder arbejde med ICM- og CTI-støtte. Derudover vil du samarbejde tæt med både interne og eksterne samarbejdspartnere, herunder myndigheder og jobcentre.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Dit hovedfokus er rettet mod at fremme udviklingen af afdelingen ved at være åben for innovation og nye tilgange til sagsbehandling. Desuden stræber du efter at skabe en kultur, der opfordrer medarbejdere til aktivt at bidrage med forslag til forbedringer. Det er afgørende, at du har erfaring med ledelse eller kan dokumentere dine ledelsestalenter.
Ikke mere indhold
Ikke mere indhold