Ansøgningsfrist: 21. november 2024
Skolen tilbyder et inspirerende læringsmiljø med nem adgang til naturen, som skaber optimale rammer for fysisk aktivitet og udendørs undervisning. Der er et stærkt fagligt fællesskab med engagerede kolleger, som møder dig med åbenhed og godt humør. Tune Skole prioriterer børnenes trivsel, læring og dannelse højt, og teamsamarbejdet er en central del af hverdagen både i skole- og SFO-teamet.
Ansøgningsfrist: 15. november 2024
De tilbyder et arbejdsmiljø, der fremmer indflydelse, selvledelse og fleksibilitet, med plads til meningsforskelle og refleksion. Du bliver en del af et team bestående af seks pædagogiske og to sygeplejefaglige medarbejdere, hvor det tværfaglige samarbejde er en central del af hverdagen og vægtes højt. Der forventes frugtbart fagligt samarbejde mellem de fire botilbud, som alle skal opleves som en stor familie for både borgere og medarbejdere.
Ansøgningsfrist: 08. november 2024
Som leder af Huset på Grækenlandsvej vil du få den unikke mulighed for at opbygge og lede en ny institution fra bunden. Du vil være ansvarlig for at sikre, at huset etableres som et trygt og udviklende miljø, samtidig med at du skal skabe et velfungerende samarbejde med kommuner, skoler, familier og medarbejdere. Din rolle vil være både strategisk og operationel, og du vil være en nøgleperson i at sikre trivsel og fællesskab i huset.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
De tilbyder et engageret og kompetent tværfagligt medarbejderteam, hvor humor og interesse i hinanden fremmer opgaveløsningen. Der er fokus på at levere og udvikle en høj kvalitet i behandlingstilbuddene, og efteruddannelse samt supervision prioriteres højt. Nørbygård tilbyder et udviklende arbejdsmiljø med teamarbejde som centralt element.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
De kan tilbyde et velfungerende team med masser af idéer og et højt fagligt niveau, hvor der er stor indflydelse på det daglige arbejde samt rig mulighed for faglig sparring og udvikling. Der er adgang til ny viden og faglig udvikling inden for det velfærdsteknologiske område. Desuden tilbydes gode, fleksible arbejdsforhold og personalegoder.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
OK-Fonden Høng Erhvervsskole er et hus med en historie inden for det sociale felt, som strækker sig helt tilbage til år 1864. Skolen er placeret på en stor og meget smuk matrikel med gode muligheder for udfoldelse såvel udendørs som indendørs. Deres fundament bygger på, at det er i tryghed og tillid til hinanden i fællesskabet, at alle udvikler og udvikles, samt at det er fællesskabet, som er grundlaget for skabelse af meningsfuldhed.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Søholmskolen har 154 elever. Her samarbejdes der tæt med pædagoger og SFO, og i alle klasser er der pædagoger med i undervisningen i nogle timer. Søholmskolen er en skole med meget solid forældreopbakning og vigtigst af alt nogle videbegærlige og skønne børn, der er meget glade for deres skole. De ansatte er ambitiøse og har et stort engagement.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Udemiljøet tilbyder børnene en fantastisk mulighed for at udforske træer, huler og krat. Her skaber personalet udendørs værksteder, hvor børnene kan fordybe sig i fantasifulde og kreative aktiviteter. Desuden er institutionen i en dynamisk proces med at implementere en bæredygtig kultur, som indebærer at udvikle og optimere læringsmiljøerne. Dette gør hverdagen bedre for alle børn.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Man vil komme til at samarbejde med flere forskellige faggrupper og med forældre. Og det forventes, at man både mundtligt og skriftligt kan udarbejde beskrivelser ang. indsatser og praksis i bl.a. handleplaner. Arbejdet med at udvikle nye måder og indsatser vil foregå i samarbejde med lærer – og pædagogkollegaer samt ledelsen.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Værdigrundlaget i Børnehuset Harmonien bygger på, at der er en positiv intention bag enhver handling. Målsætningen er at skabe en dynamisk hverdag, hvor værdier som anerkendelse, omsorg, respekt, tillid og handling er omdrejningspunktet. De tror på barnets kompetencer og på, at den voksnes primære rolle er at være forbillede for det, der ønskes at give børnene.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
De søger støttepædagog eller lærer til at arbejde med elever, der oplever udfordringer relateret til adfærd. Du vil have en afgørende rolle i at skabe et støttende og berigende læringsmiljø for disse elever, og dermed sikre deres trivsel og fremgang. I tæt samarbejde med lærere, forældre og andre relevante fagfolk for at udvikle og implementere effektive undervisningsstrategier og støtteforanstaltninger.
Ikke mere indhold
Ikke mere indhold