Ansøgningsfrist: 08. november 2024
Som leder af Huset på Grækenlandsvej vil du få den unikke mulighed for at opbygge og lede en ny institution fra bunden. Du vil være ansvarlig for at sikre, at huset etableres som et trygt og udviklende miljø, samtidig med at du skal skabe et velfungerende samarbejde med kommuner, skoler, familier og medarbejdere. Din rolle vil være både strategisk og operationel, og du vil være en nøgleperson i at sikre trivsel og fællesskab i huset.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
De tilbyder et engageret og kompetent tværfagligt medarbejderteam, hvor humor og interesse i hinanden fremmer opgaveløsningen. Der er fokus på at levere og udvikle en høj kvalitet i behandlingstilbuddene, og efteruddannelse samt supervision prioriteres højt. Nørbygård tilbyder et udviklende arbejdsmiljø med teamarbejde som centralt element.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
OK-Fonden Høng Erhvervsskole er et hus med en historie inden for det sociale felt, som strækker sig helt tilbage til år 1864. Skolen er placeret på en stor og meget smuk matrikel med gode muligheder for udfoldelse såvel udendørs som indendørs. Deres fundament bygger på, at det er i tryghed og tillid til hinanden i fællesskabet, at alle udvikler og udvikles, samt at det er fællesskabet, som er grundlaget for skabelse af meningsfuldhed.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Søholmskolen har 154 elever. Her samarbejdes der tæt med pædagoger og SFO, og i alle klasser er der pædagoger med i undervisningen i nogle timer. Søholmskolen er en skole med meget solid forældreopbakning og vigtigst af alt nogle videbegærlige og skønne børn, der er meget glade for deres skole. De ansatte er ambitiøse og har et stort engagement.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Man vil komme til at samarbejde med flere forskellige faggrupper og med forældre. Og det forventes, at man både mundtligt og skriftligt kan udarbejde beskrivelser ang. indsatser og praksis i bl.a. handleplaner. Arbejdet med at udvikle nye måder og indsatser vil foregå i samarbejde med lærer – og pædagogkollegaer samt ledelsen.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
De søger støttepædagog eller lærer til at arbejde med elever, der oplever udfordringer relateret til adfærd. Du vil have en afgørende rolle i at skabe et støttende og berigende læringsmiljø for disse elever, og dermed sikre deres trivsel og fremgang. I tæt samarbejde med lærere, forældre og andre relevante fagfolk for at udvikle og implementere effektive undervisningsstrategier og støtteforanstaltninger.
Ikke mere indhold
Ikke mere indhold