Ansøgningsfrist: 21. november 2024
De tilbyder et team af dygtige og engagerede kolleger samt en spændende arbejdsplads med opgaver og samarbejde på tværs af afdelingerne. Her vil man finde et meningsfuldt og lærende miljø med fokus på KRAP og low-arousal pædagogik, samt muligheder for faglig udvikling og videreuddannelse. Arbejdspladsen er dejligt beliggende midt i naturen i Nordskoven i Jægerspris.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Botilbuddet Altiden Halsebyvej tilbyder støtte og vejledning til unge og voksne fra 18 år og opefter under Servicelovens § 107. De arbejder med borgere, der har autismespektrumforstyrrelser og eventuelt psykiske lidelser, men ikke aktivt misbrug. Deres mål er at skabe en positiv forskel for hver enkelt borger ved at sikre, at de lever et godt og meningsfuldt liv med respekt og nærvær som kerneværdier.
Ansøgningsfrist: 30. november 2024
Du bliver en del af en arbejdsplads, hvor du får mulighed for at præge den faglige retning og gøre en reel forskel for det enkelte barn. Personalet arbejder ud fra en anerkendende tilgang og prioriterer løbende faglig udvikling, med stor vægt på medbestemmelse og indflydelse. Her er der altid plads til at sikre omsorg og støtte for hvert barn i hverdagen.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Rønnegård er et specialiseret tilbud til voksne med udviklingshæmning og psykiatriske diagnoser, som kræver indsigt i en bred vifte af faglige metoder og tilgange. Hver pædagogisk handling er fagligt begrundet for at skabe målrettet støtte til beboerne, som kan have udadrettet adfærd, og dette kræver et reflekteret og kompetent arbejdsfokus.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Arbejdsmiljøet prioriterer både fælles og individuel forberedelsestid, med fire voksne på hver stue (to pædagoger og to medhjælpere) og tid til planlægning og sparring. Der er tæt samarbejde med PPR ved behov og faste pædagogiske udviklings- og planlægningsmøder. Der er fokus på at udvikle egne kompetencer og sikre kvalitet i et miljø med højt til loftet.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
På Lillevang Skole går faglighed, trivsel og fællesskab hånd i hånd. I fællesskabet inspireres og udvikles de til at blive den, de er, mens eleverne rustes fagligt til fremtiden og til positivt at indgå i fællesskaber. Lærere og pædagoger arbejder sammen i årgangsteam. Skolen lægger stor vægt på kollegialt samarbejde og samvær, og den stræber efter at være en mangfoldig arbejdsplads, der afspejler det omkringliggende samfund.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
De tilbyder et arbejdsmiljø, der fremmer indflydelse, selvledelse og fleksibilitet, med plads til meningsforskelle og refleksion. Du bliver en del af et team bestående af seks pædagogiske og to sygeplejefaglige medarbejdere, hvor det tværfaglige samarbejde er en central del af hverdagen og vægtes højt. Der forventes frugtbart fagligt samarbejde mellem de fire botilbud, som alle skal opleves som en stor familie for både borgere og medarbejdere.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Birkegården byder på en af Ballerups største legepladser med bakker, bålhytte og rig mulighed for udendørs aktiviteter og motorisk udfoldelse. Børn og forældre afspejler områdets mangfoldighed, med både villakvarter og socialt boligbyggeri som naboer. Forskellighed er den største fællesnævner, og dette afspejler sig i personalet, der rummer både erfarne medarbejdere og nyere kollegaer i alle aldre.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
P86 tilbyder teams med stor indflydelse på egen tilrettelæggelse, en høj faglighed med fokus på løbende udvikling samt supervision og faglige dage. Arbejdspladsen bygger på et åbent og anerkendende fællesskab, hvor man lærer af og med hinanden, og hvor det kollegiale samarbejde er præget af humor og et smilende miljø.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
I Chili arbejder de struktureret og i mindre grupper, hvilket giver mulighed for fordybende og nærværende pædagogiske aktiviteter med børnene. De organiserer sig på en måde, der skaber læringsrum til fordybelse. Selvom der er fokus på mindre grupper, værner de om fællesskabet i huset. Der afholdes aktiviteter, ture og samlinger på tværs af grupperne, så børnene får oplevelsen af at være en del af noget større.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Toftelund er en integreret institution med 65 enheder, som er fordelt på 3 stuer. De er beliggende i Græse Bakkeby med skøn natur lige uden for vores vinduer. Stillingen er i børnehaven, men du skal være klar på at være i hele huset.
Ansøgningsfrist: 24. november 2024
Du bliver en del af en arbejdsplads, hvor der er mulighed for at præge den faglige retning og gøre en direkte forskel for borgerne. Det faglige miljø er baseret på LA og MI, og der er gode muligheder for at påvirke den pædagogiske udvikling. Medbestemmelse og inddragelse vægtes højt, og der er stor respekt for borgerne. Desuden tilbydes der ekstern faglig supervision.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Børnehuset Lundegården er en institution, der målrettet arbejder på at skabe et godt miljø for både børn, ansatte og forældre. Med høje faglige ambitioner og et konstant fokus på at forfine den pædagogiske praksis, stræber de efter at være en spændende og fagligt udfordrende arbejdsplads. Gennem refleksion i og over det daglige arbejde lægger de vægt på at udvikle kvaliteten af pædagogikken og skabe et inspirerende læringsmiljø for børnene.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Holmeagerskolen er en skole med stærke værdier omkring fællesskab, hvor der er plads til både humor og høje ambitioner. Skolen er veldrevet og fokuserer på at fremme nysgerrighed, livsduelighed og sammenhold gennem et aktivt vedligehold af traditioner, som styrker både sociale og faglige relationer for både elever og personale. Skolen benytter co-teaching på næsten alle årgange.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Møllevejen Skole har en målrettet indsats for at styrke hver elevs motivation for læring og engagement i inkluderende fællesskaber, både i skolens rammer og fritidstilbud. Skolen bygger på en anerkendende pædagogisk og psykologisk tilgang, der understøtter læring, trivsel og udvikling med udgangspunkt i barnets egne initiativer og oplevelse af mestring.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Ølsted Skole er en ambitiøs skole, der arbejder målrettet for at fremme alle elevers udvikling. Skolens tætte kollegiale fællesskab bygger på en fælles forståelse af eleverne og et stærkt fokus på glæde, dialog og ansvarlighed. Med naturen som en nærværende ressource integrerer skolen udendørs aktiviteter i læringen, og der er samtidig stort fokus på at styrke samarbejdet mellem skole og hjem som en essentiel del af elevernes trivsel og læring.
Ikke mere indhold
Ikke mere indhold