Ansøgningsfrist: UDLØBET
De tilbyder en arbejdsplads med et fagligt og attraktivt arbejdsmiljø, hvor gode og dygtige kolleger altid er klar til dialog. Der er en imødekommende og lydhør tilgang til faglige input, hvilket skaber et spændende, udfordrende og alsidigt job, der varierer mellem selvstændig tilrettelæggelse og tæt samarbejde med kolleger og de enkelte dagtilbud.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Dine vigtigste opgaver vil være at understøtte og udvikle det pædagogiske arbejde, som er kendetegnet ved at være målrettet og struktureret, så børnenes trivsel, udvikling og læring bedst muligt kan understøttes. Du skal være reflekterende og justerende i læringsmiljøet i det pædagogiske arbejde i hverdagen, hvilket sikrer, at alle børn kan være en del af et inkluderende fællesskab.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
De tilbyder et miljø med engagerede, visionære og fagligt dygtige kolleger, der samarbejder på tværs af grupper og afdelinger for at udvikle det pædagogiske arbejde. Der er mulighed for godt samarbejde med både bestyrelsen og forældregruppen, hvilket giver chancen for at præge og videreudvikle pædagogikken i institutionen. Dagen tilbringes i et spændende, lyst og velindrettet hus.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
NGG er en gymnasieskole i spændende udvikling, med fokus på et nyt domicil, nye afdelinger og et udviklingsorgan, der arbejder med kompetenceudvikling og innovation. NGG er kendt for sit høje faglige niveau og dygtige lærere, samt et unikt fællesskab, der omfatter både lærere, elever, tidligere elever og forældre.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Birkehavens udgangspunkt er ”Den styrkede pædagogiske læreplan”, de seks læreplanstemaer og didaktisk anvendt pædagogik. De arbejder med projekter i børnehøjde (følger børnenes spor) og pædagogik og indretning, inspireret af Reggio Emilia. Deres læringssyn understøtter projektarbejde og indretning. De arbejder med børnene i små grupper og bruger udemiljøet så meget som muligt.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Blovstrød Skole kan tilbyde en SFO, hvor samarbejde, trivsel og faglighed er kerneværdier. De lægger stor vægt på relationsarbejdet ved at være anerkendende, nærværende og nysgerrige i deres tilgang. I SFO’en er der også mulighed for fri leg, ro og fordybelse, samt frivillige aktiviteter, der rammesættes af de voksne med udgangspunkt i børnenes input.
Ikke mere indhold
Ikke mere indhold