Ansøgningsfrist: UDLØBET
På arbejdspladsen får tilkaldevikarer et stort ansvar og bliver en vigtig del af huset. Ledelsen er nærværende og fungerer som en god sparringspartner i det daglige. Man vil arbejde sammen med engagerede og professionelle kolleger, der brænder for at hjælpe borgere med udviklingsforstyrrelser. Desuden er der ofte mulighed for, at tilkaldevikarer kan ende i faste stillinger, når det rette match opstår.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
De er optaget af at skabe et dynamisk og udviklingsorienteret lærings- og arbejdsmiljø med fokus på kerneopgaven. Hos dem ses mangfoldighed som en styrke, og de gør sig altid umage for at forstå hinanden og deres intentioner. Deres teamarbejde er kendetegnet ved, at de udvikler sig i fællesskab, og deres mod er altid stærkere end frygten for at fejle.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
De er optagede af at lave en skole båret af og på stærke fællesskaber. En skole hvor både elever og personale oplever at indgå i mange forskellige fællesskaber på tværs af klasser, årgange og aldre. Du vil opleve at blive en del af et dygtigt og ambitiøst pædagog- og lærerfællesskab. Du arbejder sammen med dygtige og søde kollegaer, og du kommer derfor ikke til at stå alene omkring dine opgaver.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
De søger derfor en uddannet pædagog, som udover at fungere som stuepædagog, også skal varetage funktionen at være afdelingsleder. De har nogle fantastiske vikarer til rådighed, der træder til ved sygdom og ferie. Forældregruppen er kendetegnet ved et solidt og stærkt samarbejde med vuggestuen. Arbejdet er udfordrende, spændende og livsbekræftende, og der er altid plads til humor og grin på arbejdspladsen.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Som pædagogisk leder kommer du til at øge fokus på den fælles pædagogiske ledelse og praksis på almen- og specialklasser på de to skoler. Stillingen indeholder både pædagogiske udviklingsopgaver, personaleledelse og administrative opgaver. Det vil være centralt, at du kan se dig selv arbejde indenfor alle tre felter, og at du i dagligdagen er i stand til at vurdere, hvilket felt der er størst behov for at prioritere.
Ikke mere indhold
Ikke mere indhold