Ansøgningsfrist: 01. januar 2025
Særligt Tilrettelagt Ungdomsuddannelse (STU) i Greve er et tilbud for unge med generelle indlæringsvanskeligheder, udviklingsforstyrrelser inden for autismespektret, ADHD og lignende. Fokus er især på det relationelle arbejde, som begynder med den måde, kollegaerne samarbejder på. Teamet bag STU Greve består af medarbejdere med en bred vifte af kompetencer og et stærkt samarbejde.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
På Holte Skole bliver du en del af en velfungerende skole med engagerede og nysgerrige børn samt dedikerede kolleger. Personalet arbejder målrettet på at skabe verdens bedste skole gennem professionelle og udviklingsorienterede læringsfællesskaber. Skolen har forventningsfulde elever, der ønsker at lære, og en positivt involveret forældregruppe.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
De søger støttepædagog eller lærer til at arbejde med elever, der oplever udfordringer relateret til adfærd. Du vil have en afgørende rolle i at skabe et støttende og berigende læringsmiljø for disse elever, og dermed sikre deres trivsel og fremgang. I tæt samarbejde med lærere, forældre og andre relevante fagfolk for at udvikle og implementere effektive undervisningsstrategier og støtteforanstaltninger.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Særligt Tilrettelagt Ungdomsuddannelse i Greve er et tilbud for unge med generelle indlæringsvanskeligheder, udviklingsforstyrrelse inden for autismespektret, ADHD og andet. Fælles for målgruppen er, at de alle har brug for et specialiseret uddannelsestilbud. Et STU-forløb går ud på at udvikle og træne færdigheder, som bedst muligt støtter og forbereder den unge på et så selvstændigt voksenliv som muligt.
Ansøgningsfrist: UDLØBET
Lillevang Skole søger en pædagog eller lærer, som har stærke relationskompetencer og erfaring med at integrere specialpædagogik og almendidaktik gennem fx co-teaching. Allerød Kommune ønsker en ansøger, der har erfaring med eller er optaget af tematisk og praksisfaglig undervisning, leg og læring samt pædagogisk og didaktisk nysgerrighed og vil udforske og udfordre egen og kollegers praksis.
Ikke mere indhold
Ikke mere indhold